Mahasiswi Life To Be

1/22/2019 05:43:00 am

Alhamdulillah aku dapat sambung belajar dekat Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)  course Pendidikan Awal Kanak-Kanak.  Aku tak percaya and rasa macam mimpi aku ada rezeki untuk sambung dekat situ and ambil course tu, sebab course tu ramai mintak dekat situ.  Alhamdulillah berkat usaha, doa diri sendiri, mak ayah dan orang lain yang turut doakan senyap senyap.  Ramai kata susah jugak nak masuk situ. So,  aku dah diberi peluang kedua dari Allah untuk sambung belajar dan perbetulkan segalanya kali ni aku akan gunakan peluang ni sehabis baik untuk banggakan kedua ibu bapa aku.🙌
Harap aku jumpa la kawan yang boleh tegur aku kalau aku buat salah dekat sana nanti sebab aku ni cepat lupa hahahaha. Tapi kalau tak jumpa pun kawan yang tegur kita so biar kita jadi the one.  Benda baik kalau kita buat walaupun orang tak suka tak apa sebab apa yang kita buat tu betul. 
Okay nanti aku cerita pasal kehidupan baru aku kat sana as a new mahasiswi😘🙈

Image result for upsi

You Might Also Like

0 comments

If You feel sad, remember

  • Allah SWT
  • Nabi Muhammad SAW (Rasulullah)
  • Solat
  • Parents
  • Al-Quran
  • Stay Positive

Positive Messages

''Maka ingatlahkepada-Ku, Aku pun akan ingat kepadamu" (Qs. Al Baqarah : 152)

"Sepenuh harapan pada Allah''

"Perancangan Allah itu manis dan indah untuk orang yang bersabar"