Asrama Sebestari Batch15

11/25/2015 04:03:00 am



Asrama Sebestari SMK Sungai Pusu Batch 15. Okayyyy. Tahun ni aku jumpa pelbagai jenis kawan yang berlainan perangai it's 2015 right~. Sepanjang aku duduk asrama aku rasa lain sangat aku rasa aku selesa duduk asrama sebab aku suka berdikari baru aku rasa macam ada life sendiri, kalau aku duduk rumah memang aku rasa takde life lah semua benda mama je yang nak buat, yang peliknya selama 3 tahun aku sekolah situ aku tak pernah tahu sekolah tu ada asrama hmm nampak sangat aku ni tak suka ambik tahu hal sekolah. Okaylah, aku budak baru time tu aku pendiam sangat sebab aku memang tak suka bercakap dengan orang yang aku tak kenal lagi semua la batch 15 aku tak kenal and aku tak kisah pun kenal ke tak dorang ni time tu yang aku fikir time masuk asrama tu aku nak rasa yang aku ada life aku sendiri ni tak acah okay, aku nak rasa basuh baju sendiri, bangun pagi sendiri, semua sendirilah, dah lama lama aku dah makin tunjuk perangai aku and aku pun dah kenal sorang sorang, ada yang itu,ini, ada jugak yang salu sakitkan hati aku tapi lekk je aku dah biasa dengan semua benda ni aku dah tak kisah orang buat aku dah kalau dorang nak sakitkan hati aku pun dah macam takde effect. Batch 15. Kitorang riadah sama sama,tuisyen,mathurat,prep,memang semua lah sama- sama. Aku suka kawan dengan dorang semua ni sebab dorang tak pernah fikir nak berjaya sorang sorang dorang akan bantu kawan dorang yang lemah dalam subject tu, dorang akan cuba bantu sesama sendiri walaupun kitorang ni lain kelas. Lepastu kitorang pergi seminar PT3 dekat Crystal Crown, persediaan sebelum PT3 memang fikir belajar je la time tu tak ada masa nak fikir bercuti. Kitorang ada kena buat video batch, masa tu lagi beberapa hari je nak PT3 memang kitorang tak perasan dah sebab happy happy time tu hilangkan stress. Tapi yang sedihnya video kitorang tak pasang pun masa dinner asrama @ Kinrara Resort. Malam tu Batch15 aspuri paling moody. Hmm kenangan banyak sangat tak tahu nak cerita macam mana sebab start aku masuk asrama sampai habis aku masuk semuanya aku rasa nak je cerita dalam ni, semuanya aku rindu setiap detik kenangan kita semua BATCH15.









Pada yg pindah, goodluck walaupun jasad korang takde dengan kitorang tapi hati korang ada dengan kitorang. Keep In Touch lolol
 

You Might Also Like

0 comments

If You feel sad, remember

  • Allah SWT
  • Nabi Muhammad SAW (Rasulullah)
  • Solat
  • Parents
  • Al-Quran
  • Stay Positive

Positive Messages

''Maka ingatlahkepada-Ku, Aku pun akan ingat kepadamu" (Qs. Al Baqarah : 152)

"Sepenuh harapan pada Allah''

"Perancangan Allah itu manis dan indah untuk orang yang bersabar"